Event firmowy to zawsze nietypowe wydarzenie, coś odbiegającego znacznie od codziennych obowiązków, spotkań firmowych, czy zadaniowych konferencji organizowanych systematycznie. Event to pojęcie bardzo obszerne i wciąż ewoluujące. Dla jednej firmy eventem będzie organizacja wspólnego obiadu dla pracowników poza miejscem pracy, dla innej potężna impreza plenerowa z atrakcjami dla rodzin. Wszystkie eventy łączy jedno: trzeba je zaplanować. Jak najlepiej do tego podejść?
Zobacz również: Jak zorganizować dziecku wyjątkowe urodziny?
Chcesz zorganizować event, ale nie wiesz, jaki miałby być? – Podpowiemy!
Domyślamy się, że czytelnikami naszego artykułu są właściciele firm lub pracownicy, którym powierzono zadanie pt. „zorganizuj nam event”. Jeśli nie do końca wiesz, co chcesz właściwie zorganizować, to nie problem. Agencja eventowa rozpocznie z Tobą współpracę już na etapie obmyślania, co możesz zorganizować dla pracowników firmy, klientów, czy w ramach reklamy dla potencjalnych zainteresowanych działalnością.
Opowiedz nam, na czym Ci zależy. Po co chcesz zorganizować event, dla kogo, jak widzisz budżet na to przedsięwzięcie. Opowiedz o wszystkim, co przychodzi Ci do głowy na temat planowanego firmowego eventu.
Masz konkretny pomysł na event, ale nie wiesz, jak go zorganizować? – Zrobimy to za Ciebie!
Jeśli sprawa prezentuje się inaczej, tzn. masz konkretny pomysł na event, ale nie wiesz, jak go zorganizować, to też trafiasz w dobre miejsce. Agencja eventowa pomoże w organizacji od A do Z, od wstępnych planów po realizację w praktyce i to z odpowiednim nadzorem na każdym kroku. Jeżeli na przykład myślisz o organizacji letniej imprezy plenerowej, na której pracownicy będą się mogli lepiej zintegrować, na które zaproszą też swoich współmałżonków/partnerów z dziećmi, dobierzemy atrakcje dla wszystkich. Atrakcje na imprezy firmowe to naprawdę szeroka paleta możliwości. Podobnie jest z cateringiem. Możemy zorganizować na przykład obfite grillowanie, ale też na przykład zupełnie inny wariant – zdrową żywność w ciekawym wydaniu.