Klienci VIP to wyjątkowa grupa osób, które korzystają z usług lub produktów danej firmy. Warto pokazywać im, że są ważni dla danego przedsiębiorstwa. Można to robić za pomocą drobnych upominków, zniżek czy wysłania gadżetów firmowych. Doskonałym sposobem na podkreślenie ważnej roli odgrywanej przez klientów VIP, jest zorganizowanie dla nich imprezy. W jaki sposób przygotować takie przedsięwzięcie, aby na długo pozostało w pamięci gości?

Impreza dla klientów VIP — od czego zacząć?

Przygotowanie imprezy dla klientów VIP warto rozpocząć od sporządzenia listy gości. Dzięki temu można ustalić średni wiek oraz zainteresowania zaproszonych. To ułatwi wymyślenie motywu przewodniego, a także zaplanowanie ciekawych atrakcji, które przypadną do gustu wszystkim osobom przyjeżdżającym na planowane wydarzenie. Ważny jest również wybór odpowiedniego terminu. W znacznej mierze od tego zależy, ilu gości pojawi się na planowanej imprezie. Dobrze zorganizować wydarzenie w weekend, na który większość zaproszonych nie ma jeszcze planów.

Zobacz także: Co zaplanować na udaną imprezę integracyjną?

Czego nie może zabraknąć na udanej imprezie?

Udana impreza dla klientów VIP nie powinna odbywać się bez wcześniej wspomnianych atrakcji. Ciekawym rozwiązaniem może być organizacja eventu w stylu amerykańskiego kasyna. Kto nie chciałby na chwilę przenieść się do Las Vegas? Ten wybór będzie strzałem w dziesiątkę, jeżeli osoby zaproszone na wydarzenie lubią takie filmy jak „Casino Royale” czy „Rain Man”. Jeśli natomiast planujemy wyprawienie imprezy w luźnym stylu, może się na niej sprawdzić paintball, dzięki któremu goście będą się świetnie bawić. Co więcej, tego rodzaju atrakcje zazwyczaj wspomagają integrację zaproszonych.

Nie można też zapomnieć o tym, aby zorganizować catering na imprezę. Grill, open bar czy klasyczne dania? Wiele zależy od charakteru eventu, a także upodobań gości. Zorganizowanie tak wielu rzeczy często jest trudne, tym bardziej, jeżeli mamy również inne obowiązki w firmie. Warto więc wyprawienie takiej imprezy powierzyć doświadczonej firmie eventowej.